ναямт!

ganska varmt ute faktiskt soolen skiner som fan! :)
men jag tar INTE av mig mössan , hahaha naej jag bara skojja ;d
ehh idag var det fredag...jaja faktiskt väldigt bra fredag! :pp
idag var det pannkakor , asså man fick två i börjar och sen ville jag ha en till så jag gick och tog igen .
och då la Maria ( mat-tanten ) upp TRE stycken till mig!!
ofyfan vad jag blev mätt . usch håll på att spy!! ;o xD
seeen så hade vi klassens timme och vi körde att några skulle sätta påå en låt på youtube .
och sen var vi ju i olika lag och man fick en klubba innan man börja .
och senn de laget som vann fick tvåå klubbor till (:
och då vann mitt lag så jag fick två klubbor till xD
då har jag då ätit idag 5 pannkakor och 3 klubbor ,, underbart! :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0