happy face!


lite sådär halvsöt bild, eller inte...
soligt när jag skulle gå hem från skolan! ohjäy! så ska det va!
aja, idag är jag helt ivieurs glad! :D
för det förstaa är ju onsdag min favorit dag i veckan!
men iaf, först var det bild, wihi! ;)
sen IUP, städade lådorna. sen jobba på pjäsen :)
seeen, matte :)
sen rast, & då såklart piiingis, jag äger. inteee ;)
sen rast från kvart över 12 till 10 i 12 :D
in & dååååå! vi frågade conny om vi kunde gå ner och kolla på bänkarna, och ta upp dom och fixa dom :)
ohjä , vi tog upp dom över trappar och massa, pust. sen bar vi in dom i slöjd rummet. och sen slipade vi dom &så ;)
troru inte man blev licklig eller! yääääh!
ha en super bra fortsättning på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0