förlåtförlåtförlåtförlåtförlåt för väääldigt dålig upptatering!


blommor som jag plockade till michelle!

sov med underbaraste linnea lördag till söndag, emma kom på dagen och vi åt kebab.
fick ju ett tråkigt besked i fredags, att vi skulle byta klasser ju, men idag sa rektorn att vi inte skulle det, aslycklig!
tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktack!
sprang typ ett halvt varv runt gron idag, sen badade marcus, sally o tilde.
sen när jag kom hem var jag tvungen att städa mitt rum för michelle ska ju ha hem folk på lördag för hon tar studenten!
tiden går så fort! grattis michelle, eller vad man nu säger ;)
 


Kommentarer
Postat av: Michelle

tack så mycket! ;D

2012-06-16 @ 00:53:05
URL: http://michellehaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0