Helhet

Hej och förlåt för att jag bloggar så sent, har haft fullt upp, föööörlåt!
Jaja.. Det här är min dag . Ställde klockan , eller ja. Patricia skulle väcka mig för hon ställde hennes klocka (hon skulle med upp, hon skulle till stallet) sen väckte hon mig när klockan var halv 9 för Johanna skulle komma halv tio. Men sen somnade jag om och vaknade när mamma kom in och sa att klockan var 20 över 9 . Hoppade upp ur sängen och sprang till telefonen , 4 missade samtal. Hon ringde igen och då bestämde vi att hon skulle komma halv 11 istället. Åt frukost sen kom Johanna. Vi drog iväg till stallet och red lite barbacka. Sen kom vi hem och då skypade vi lite med andra och så, sen åkte hon hem och då skypade jag med lite folk igen . Sen tände vi ljus på farfars grav, rip älskade farfar, jag älskar dig. Sen följde jag med pappa och skjutsa syster och kompis till 24timmars i stallet. Kom hem och nu sitter jag här och kollar på tv! Här är bilder på mig och Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0