~ always a belieber ~

LäS!
hej, vill bara klargöra en sak här. alla ni som säger att justin bieber är bög? för det första, har ni inget bättre för er än att hata någon som inte ha gjort er ett skit? han har en tjej som heter selena gomez, vet ni inte det? ta reda på saker innan ni börjar dömma folk.sjunger han som en tjej? håll käften och sätt er och lyssna på låten ''boyfriend''. sjunger bara om tjejer? sätt er och lyssna på låten ''pray''. Och han bryr sig inte om sina fans? han tar tid varje dag och tar kort med fansen och ger aoutografer till dom på sin EGEN tid. han väljer ut en tjej i publiken på varje konsert och sjunger för henne för att hon ska känna sig speciel. och ja, den som ni kallar, bög, ful, sjunger dåligt och mycket mer , han är min hjälte. han betyder så mycket för mig och jag älskar honom precis som han är! han har gett flera tusen till olika sjukhus och så. för hans egna pengar som han har slitit hårt för. & jag finns där för justin hela tiden och det är för jag är en belieber. belieber 4-ever. i believe in you justin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0