...

Hahaha! Ganska kul att jag har fått kommentarer på ask grejen där det står att jag härmar Elsa? Haha! Bara för hon hade en tävling och sen hade jag med det och jag menar! Gu så patetiskt! Så bara för nån Annan gör nått får man inte göra det? Så sjukt patetiskt! Hoppas du som skrev kommentaren fattar hur patetiskt det låter.. Asså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta ? Såklart jag blir ledsen att nån säger att jag härmar nån annan och inte får göra så för att nån annan har gjort samma sak..men jag skrattar ju för att det är så patetiskt att den personen som skrev det här är anonym , om du stör dig så mycket på det så skriv ditt namn? Så sjukt patetiskt.. Eftersom allt jag gör blir fel så tar jag en bloggpaus , kanske tar bort bloggen men jag orkar inte mer just nu, hoppas du som skrev kommentaren är nöjd. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0