Känns som söndag

Hej! Det är ju lördag idag och jag tycker att det känns som söndag. Så jag får lite smått panik ibland när jag tänker att det är skola imorgon eftersom jag alltid fixar kläder osv dagen innan. Då får jag typ stress och panikattacker . Men det är ganska skönt att det egentligen är lördag för då får man lixom en dag extra! Men just nu sitter jag i bilen som jag skrev i andra inlägget för jag följde med pappa och hämtade Patricia(min syster) hon har varit på Göteborghorseshow (stavningen var väll sådär) så här sitter jag forever alone i bilen och lyssnar på justin. One less lonely girl, det känns som han sjunger till mig. Nejmen! Haha! Nu till byt annat, asså jag vill verkligen ha en ny jacka. Jag har en jeansjacka som jag använder men jag tycker själv att jag inte passar i den. Vet inte varför men jag ser typ ut som en död kamel. Haha nej men! Men oj vad långt det blev. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0