Hem imorgon

Tjena! Idag har jag lyckas bränna mig. Har legat på stranden i stort sätt hela dagen, först låg vi på en strand där hundar var tillåtna och det var där jag brände mig mest. Så det var ju bra att hundarna kunde svalka sig. Sen åkte vi till en annan strand, där låg vi i ungefär 1/2 timmar. Men jag har bränt mig mycket i ansiktet och på bröstet alltså typ vid halsen så har fått ränder där bikinin har suttit, haha! Men imorgon ska vi åka hem och det ska bli tråkigt tycker jag för det är mycket bättre strand här och det är så mysigt med en stuga. Men ska ändå bli skönt att få träffa kompisar och så. Snart är det ju även skola! Känns sjukt jobbigt tycker jag. Tänker inte skriva varför här där precis alla kan läsa men jaja. Det kanske kommer bli bra...men ni får ha det så bra, så bloggar jag när jag är hemma om jag inte gör det innan! Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0