Hem nu!

Shoo, sitter i bilen påväg hem från Öland! Har precis stoppat i mig en glass och lite mat från donken! Idag har vi legat på stranden från typ 10 på morgonen till typ 5 på kvällen. Har fått solexem och det är sjukt träligt asså. Jag får det värdigt lätt och det får jag när jag typ bränner mig o så, fick mest på låren och på armarna. Och de typ svider lite men det värsta är nog att det ser så läskigt ut. Men jaja, har fått låna Michelle kamera hela dagen så har tagit en del bilder så jag får hoppas att det kommer upp här på bloggen, kommer nog hem vid ungefär 9 så jag får se om jag orkar! Ska även lägga upp lite videor som jag har spelat in men inte kunnat ladda upp, fick nytt surf i förrgår och det tog slut samma dag, haha! Satt ju typ med det hala dagen! Men när jag kommer hem sen blir det bättre uppdatering! Men ni får ha det bra sålänge så bloggar jag mer när jag är hemma! Och om ni undrar varför det aldrig kommer upp bilder på ett sånt här inlägg så är det för att det inte funkar men ni får ha det bra! Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0