40 frågor om mig!

1. Vad heter du? Nathalie (natta)
2. Hur gammal är du? 13
3. Hårfärg? Brunett
4. Ögonfärg? Brungröna
5. Hur lång är du? Vet inte
6. Kär? Njae
7. Singel eller upptagen? Singel
8. Hur långt är ditt längsta förhållande? Vet inte
9. Dumpat någon? Ja
10. Blivit dumpad? Nej
11. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Omtänksamma, Snälla, roliga, söta
12. Vad har du för mobil? iPhone
13. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? - shoppa som bara den!
14. Favoritland? Vet inte faktiskt
15. Fovoritfärg? Lila, pastell färger oså
16. Favoritfilm? Nsn
17. Favoritbok? JGS
18. Intresserad av Killar eller tjejer? Killar!
19. Vad gillar du mest med dig själv? Inget faktiskt.
20. Vad gillar du minst med dig själv? mina lår, mitt ansikte, allt!
21. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? oj, finns många! föräldrar och bästavänner
22. En person du älskar? Många!
23. En person du hatar? Hatar ingen :) därimot finns det folk jag ogillar!
24. Ut och festa eller myskväll?venne
25. Saknar du någon just nu? Ja!
26. Vad är det bästa som hänt dig? Konserten, och mycket mer!
27. Beroende av något? Mobilen,iPad , Internet,Facebook,Instagram.
28. Ditt livs största misstag? Venne
29. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Kan it välja en
30. Har du några tatueringar? Nej.
31. Piercingar? I öronen om det räknas.
32. Vem är mest lik dig? Bror på vad man menar!
33. Har du någon förebild? Näääee
34. Vad ska du göra idag? Det är kväll så ska snart sova.
35. Vad är det värsta du vet? Kryp / Insekter, hajar, ormar o Massa mer!
36. Vad är det bästa du vet? Vet inte!
37. Vad åt du senast? Klyftpotatis och grillad kyckling .
38. Vad vill du ha just nu? Kläder ,smink, mer VS och Justin!
39. Vem är din favorit kändis? JUSTIN BIEBER
40. Är du nöjd med ditt liv? Ibland, men jag kan ha dåliga dagar då Mitt liv suger fett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0