Måste sova!

Hejhej! Dagen idag har varit skit bra! Många glada överraskningar! Men det dåliga är att jag typ är sjuk. Känner mig sjuk för jag har ont i halsen, är snorig och har ont i huvudet då och då. Idag har jag bara slappat hemma, hade gäster som jag nämnde förut och sen har jag inte gjort så mycket, eller jo, snackat med sjukt många! Har skrivit på kik, på Facebook och har varit allmänt social. Hoppas bara att jag mår bättre imorgon! Fick också världens största myggbett förut, tror att jag är ganska känslig emot myggbett för idag fick jag 3 stycken och alla svullna upp och blev ungefär lika stora som vindruvor. Hoppas det bara är i början, alltså dom första sticken.Men nu måste jag sova för jag vill inte vända på dygnet helt för idag vaknade jag tio i 12. Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0