snabbt

hejhej, sitter här vid datorn för att skriva ett snabbt inlägg. idag åker jag till Varberg, där ska jag bo på hotell två nätter, imorgon ska jag till Ullared och shoppa, ska bli GRYMT kul. hr längtat så sjukt mycket! och sen ska jag och Patricia sova i ett eget hotellrum och pappa och mamma i ett. jag kommer nog kunna göra videos tror jag! det kommer nog komma en video på hotellrummet. men sen kommer det också komma en video när jag har kommit hem ifrån hela resan och den kommer och handla om just resan osv. på väg dit osv. för det tar ju ungefär 4 timmar till Varberg här ifrån så det kommer nog bli ganska långtråkigt. men nu måste jag packa det sista så hörs vi! byeeee!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0