Hallojhallå

Idag när jag kom hem bakade jag muffins och när dom var i ungnen gjorde jag en video och glömde helt bort tiden och då vart dom helt missbildade! Haha men dom var goda! Hann och ta en muffins innan jag drog till Sofia och Bella och vi va till typ klockan 6, ni sitter jag här och lyssnar på musik. Förlåt för jag inte har varit så bra på att blogga. Men ska bjuda på lite bilder. Skolan idag var jättebra, vi hade profil och jag har hemkunskap profil, jag var tvungen att baka muffins hemma för vi gjorde det på profilen. Men iaf, imorgon är det onsdag och jag ska på läxläsning med några vänner, det är mest för det är kul och att man gör alla läxor så man slipper göra det hemma, sen får man fralla och Festis också! Men nu ska jag fixa kläder till imorgon och sedan hoppa in i duschen! Ha det gött, kram' 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0