Holloj!

Förlåt för att jag ite har bloggat på typ 2 år! Nejmen det var jätte länge sen. Men idag är det onsdag och rätt så chill dag, vi har ju bytt schema så aa, mycket sämre schema den här perioden, men älskar ändå skolan så det är lugnt , eller asså älskar klassen oså. Men idag efter skolan har jag inte gjort så mycket , förresten , cyklade hem med sajje , Sofia o Lisa och sajje bor ju när skolan oså så hon cyklar inte alls långt med oss liksom, men sen åkte Sofia och då cyklade jag med Lisa några meter till, men när jag kom hem gjorde jag inte alls mycket . Mamma och Patricia har ju varit sjuka och jag tror tyvärr att dom har smittat mig! Har haft jätteont i halsen sen jag kom hem och sen har jag känt mig lite hängig, drack te förut och jag får hoppas att det hjälper, annars får jag ta en strepsil innan skolan imorgon, stark och äcklig som bara den, men om det hjälper så är det värt det. Imorgon blir det troligtvis Babylon med dom bästa brudarna! Taggaa! Men nu ska jag fortsätta träna på Bode svenska prov och engelska glosor som är imorgon! Godnatt! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0