Igår & idag

Hej, igår var jag på en träff med mina älskade brudar, nej men det är typ en grej som kyrkan ordnar och då gör man olika saker som t,ex spelkväll , som vi hade igår. Det var jättekul! Vi va där från 6 till typ 11 . Det var jättekul vekligen! Och det är varje fredag också. Sen sov jag över med Johanna och Emelie till idag, nu är vi påväg till stan! Vi ska gå på Ingelsta och så! Sen när jag kommer hem ska jag sova över med mina tjejor, berättar mer om det sen, ha det gött, Hej, igår var jag på en träff med mina älskade brudar, nej men det är typ en grej som kyrkan ordnar och då gör man olika saker som t,ex spelkväll , som vi hade igår. Det var jättekul! Vi va där från 6 till typ 11 . Det var jättekul vekligen! Och det är varje fredag också. Sen sov jag över med Johanna och Emelie till idag, nu är vi påväg till stan! Vi ska gå på Ingelsta och så! Sen när jag kommer hem ska jag sova över med mina tjejor, berättar mer om det sen, ha det gött, bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0