Mot stan!

Sitter i bilen påväg till stan med mamma och michelle! Är sjukt taggad! Ska bli så kul, var jätte länge sen jag shoppade i Norrköping! Eller inte jätte länge sen men jaja. Har bestämmt en sak som jag ska köpa idag men vill inte avslöja nu, kommer en haul sen! Juste.. Jag glömde blogga igår! Men det var verkligen en jätte bra dag! Va med Sofia och Jenny typ klockan 11 till 1 för klockan 1 skulle jag till mormor och morfar och äta för morfar fyllde år. Ja men då åt vi där och det var verkligen super gott! Sen åkte jag tillbaka till Sofia och Jenny när jag hade ätit och så var jag med dom tills Jenny skulle hem, då va jag med Sofia till typ 5 för då skulle Sofia hem så då va jag med Johanna och Lovisa och vi åkte till grosvad och kollade lite på innebandy sen åkte vi till gron , va där ett tag sen åkte vi hem, för då va klockan typ halv 7 . Då duschade jag när jag kom hem sen kollade jag på partaj och sen gick jag och la mig. Och eftersom jag har världens jobbigaste hosta . Så kunde jag typ inte sova nått, började hosta direkt när jag la mig ner så jag sov typ inget. Men nu är jag påväg till stan , som sagt. Så jag är nöjd. Bloggar kanske mer sen, kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0