Fredag

Hej jag tänkte skriva lite om idag, eller egentligen om igår eftersom klockan är över 12 . Men aa, asså jag kommer skriva idag fast det egentligen är igår men jaja. Idag så är det ju fredag! Engelska, Idrott,spanska, no o matte. Rätt chill o sluta 10 över 2. Va dock i skolan till 10 i tre  men jaja, haha. Dagen var as rolig o så! Efter skolan åkte jag o köpte godis med Michelle, det är ju fredag? Heh. Sen redigerade jag en video som ligger uppe på youtube nu . Mamma o pappa monterade ihop våran nya soffa , som är jättesnygg! Men sen har jag inte gjort så mycket mer, jo. Mamma o pappa orkade inte laga mat så vi åt pizza , kebabpizza och kebabrulle! Skiit gott, kollade på idol och inatt ska jag sova hos mamma, pappa ska upp 5 imorgon för att jaga så det blev så, hihi, men godnatt! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0