Hello bloggen!

Har absolut inte haft tid att skriva idag. Vaknade vid 9,10 tiden och klockan elva var jag iväg med Sofia. Vi drog upp till grosvad för att kolla på skol OS. Vi var inte med och tävla, men vi kollade. Vi va där till klockan 4 typ. Sedan var jag med Sofia efter. Var med henne till halv sju nånting, åkte hem, kollade lite på videos och sedan åkte familjen bort till Michelle och Dennis (syster och hennes kille) där åt bi tacopaj, den var jättegod. Glömde tyvärr att ta bild men jaja. Men sen klockan halv 9 träffade jag Sofia och jag va med henne till typ 5 över 11. Så har verkligen inte haft tid. Nu ligger jag i sängen och ska snart stänga ögonen och sova. Imorogon kanske jag ska va med Sofia och några andra. Men ni får ha det toppen, kram!

O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0