Nobody's perfect

Hej alla! Sofia var sjuk idag, men jag och saeideh cyklade tillsammans till skolan och vi hade idrott 20 över 9, så värsta sovmorgonen! Skiitskönt! Men jag mötte saeideh tio i 9! Sen hade vi lite andra lektioner, spanska, no och matte, tror det var alla lektioner. Men det har varit en bra dag iaf! Har bara längtat till dagen är slut men aa, hahah! För idag ska jag ju åka till Jönköping! Ska ju sova där inatt sedan ska jag vidare till Ullared imorgon! Längtar sååååå mycket! Förresten , älskar nya blogg.se! Har inte hunnit undersöka så mycket men älskar det hittills, om du inte har nya blogg.se så uppdaterar du bara appen! Men bloggar nog mera sen!krAmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0