Hej sötisar!

Idag är det torsdag! Gud vad veckan har gått snabbt! Imorgon är det ju redan fredag igen! Så obeskrivligt skönt asså! Men iaf, idag kom jag och Patricia hem samtidigt. Vi åt tillsammans oså. Sen kom mamma och pappa hem,dom hade varit ute och gått med mina(våran hund) sen väntade vi lite på Michelle och när hon kom hem åkte vi in till stan! Vi hann inte gå så länge men jag hittade i allafall 3 saker, älskar verkligen att shoppa!önskar att man hade obegränsad budget,haha! Men vi ska nog in till stan nån mer gång snart, och det ska bli riktigt kul! Har inga planer för imorogon,kanske ska stanna på netto för att köpa lite godsaker med Lisa. Det är typ som en tradition,haha. Lägger upp bilder på det jag köpte i stan idag imorgon! Puss!
Senaste bilderna jag har tagit,världens bästa vänner.älskar er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0