Idag

Hejsan! Just nu sitter jag och kollar på top model.har gjort jättemycket kul idag! Först tänkte jag bara säga att jag va med Lisa hela dagen igår, och det var jag även idag! Fast direkt efter skolan cyklade vi till en frisörsalong för jag skulle klippa mig och färga håret! Så jag gjorde det och jag blev sjuuuukt nöjd! Mycket bättre än innan för nu har jag färgat bort min utväxt.det kommer bilder på håret sen. Men efter det åkte vi hem till mig och öppnade mina paket som hade kommit! Bäställde 6saker från craycray och 2 saker från nordicfeel, är obeskrivligt nöjd Asså! Spelad in en video på det så den kommer väll upp här i helgen eller nått! Om jag inte tar kort och lägger upp istället. Men är sjukt nöjd över sakerna. Jaja , imorgon slutar jag 1 vilket är hur skönt som helst! Kramisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0