leave the world behind you

 
hej allihopa! bloggar med min ipad men skriver på ett tangentbord. haha papa köpte en sak som man kan sätta in i ipad/iphone sen kan man sätta i tangentbord. så nu är det mycket lättare att skriva. aja, i fredags vaknade jag med värsta förkylningen, va med lisa hela torsdagen och jag hade redan då väldigt ont i halsen. men jag trodde att det vara var tillfälligt, men när jag vaknade upp i fredags hade jag ont i halsen,huvuet och var hostig. så jag kunde inte gå till skolan. det var väldigt tråkigt för det var ju liksom sista dagen innan lovet så jag hade jätte gärna gått till skolan! men det var synd. igår så var släkten här. jag fyller ju på tisdag och patricia fyller imorgon(måndag) så släkten firade oss osv. vi fick pengar och jag är jättetacksam för allt jag fick :) mormor gjorde även en jättefin tårta! tog kort på fikat men bilderna kommer upp  nån annan gång! aja nu måste jag faktiskt fixa mig för vi ska snart iväg till stan! bloggar mer ikväll förhoppninsvis! kramissss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0