Snabbis, godnatt

Hejsan hoppsan! Tänkte bara skriva ett kort inlägg för klockan är ju ganska mycket och jag är jättetrött! Men iallafall, vi började morgonen med att dansa, en annan skola kom till våran och vi dansade en dans tillsammans,det var faktiskt ganska kul! Fast det var synd att den andra skolan inte var kvar så länge för vi hann bara prata i typ 5min. Men sen så hade vi vanliga lektioner osv. Sen efter skolan kom Tilda och Celina, dom väntade på mig ett tag. Sen så cyklade vi iväg till Elin, sen cyklade vi till Celina och var där ett tag. Jag skulle egentligen göra en video på hela dagen men min mobil dog när jag va i skolan så kunde inte filma så mycket mer! Imorgon är det fredag vilket är sjukt skönt! Men imorn ska jag va med först Lisa, sen Tilda och Linn, det ska bli kul! Sen på lördag ska jag va mes Celina och Elin, det ska också bli kul! Godnatt allihopa! 
Gammal bild på mig,Tilda,Linn och Lisa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0