Super glad!

Hej alla! Idag har jag hunnit med ganska mycket, var i stan med mamma,pappa och Patricia. Mest för att mamma skulle köpa en jacka och sen skulle jag prova ett par skor, men jag köpte bara en sak i stan! Och jag kan tyvärr inte lägga ut bild på den för jag ska få tröjan när jag fyller! Det är ju inte alls långt kvar! Fyller ju den 15 april! Men sen har jag även hunnit lägga 2 beställningar som är jag sjukt glad över! Avslöjar inte från vilka hemsidor jag har beställt ifrån och vad jah har beställt än! Men jag tror jag kommer göra en video på sakerna när jag får dom! Imorgon har jag även sovmorgon till 9! Sjukt skönt! Har bara roliga lektioner imorgon också så det ska bli kul! Haha . Godnatt sötisar!  
Testade även den nya Magnum glassen idag! Sen åt vi på Max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0