tja tja bloggen!

tänkte bara skriva att en video är på väg upp på youtube.
det är nämligen så att Patricias dator är klar, den har ju varit på lagning. jag har längtat så mycket eftersom det inte går att ladda upp videos på min dator,vet inte varför men den är dampig. så längtade verkligen efter att göra videos på youtube igen! så precis när dom hade hämtat hem datorn började jag spela in en video. så jag kommer alltså ta bort alla andra ''mobilvideos'' med dålig kvalite och så.så jag kommer ''börja på riktigt''. vet dock inte hur min tid ska räcka till , med tanke på att jag har både bloggen och youtube. men jag ska verkligen försöka. men i alla fall, nu är en video på väg upp, videon har laddats 60% så den är snart uppe! skulle betyda mycket om ni kunde prenumera på min youtube kanal! KANALEN : nathaliehaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0