hejsannnn

hej allihopa! idag var jag i stan och köpte en systemkamera! har kollat på den här kameran jättelänge och nu var den lite billigare. kameran heter Canon eos 600D . det är en grymt bra kamera och jag älskar den jättemycket. så nu har jag bestämt mig för att ta bloggen och youtube kanalen(nathaliehaag) på allvar. ska börja blogg seriöst nu för när jag kollar tillbaka är det ganska pinsamt hur dåligt jag har bloggat men nu kör vi! 2014 ska bli ett år där jag fokuserar mer på bloggen och youtube. så hoppas att ni kommer stannahär på bloggen och hoppas att det kommer till flera :) kramisar
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Äntligen!!! :D

2014-01-12 @ 21:49:08
URL: http://michellehaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0