Bästaa kompisar

Tjena amigos! Skolan idag var helt okej. Var faktiskt väldigt kul, haha. Var sista dagen utav period 4. Efter skolan satt jag o Lisa på medley o väntade på världens bästa ejlitz! Var jättekul att träffa henne för det var jätte längesen jag träffa henne! Men iaf. Sen åkte jag, Lisa och ejlitz till viberga och köpte godis! Sen gick vi till Lisa, pratade en massa sen drog vi till netto och köpte läsk! Hihi! Sen gick vi tillbaka till Lisa och snackade ännu mer, kollade i skolkatalogen osv. Det var jättteeee kul! Imoron ska jag till Skövde o hälsa på någon släkting. Men på måndag är det studiedag vilket är hur skönt som helst!
Nu ska jag fortsätta äta godis,dricka läsk och kolla på lets dance! Kraaaam!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0