Raijsa,Bobby,Ludde<33

Igår var vi och hälsade på raijsa och jag fick också rida en underbar ponny som heter Ludde :) <33
Patricia red Raijsa , en söt vit ponny :)
Micelle red Bobby som är en större brun ponny som var ganska pigg :P
Ludde ville hem till stallet när vi red på fältet, han tänkte stegra. Men lyckades inte gör det, Jag fick honom till att vända sen förtsatte han så att han ville tillbaks , med det var kul att ha någat att jobba med! :)
Raijsa..Du en en riktigt fin tjej , jag kommer aldrig glömma dig.. Du kanske var pigg , busig , men du var ändå fantastisk.. Den finaste/Bästa hästen som finns!! Du gjorde mig glad så fort jag såg dig och du kommer alltid vara min favorit häst , du har varit med om mycke och det du var med om kommer jag aldrig glömma. Jag hoppas du har det bra där du nu är , Du skulle haft det bra hos oss också<3..Jag tänker på dig!..Jag kommer aldrig glömma dig Raijsa<333333


Kommentarer
Postat av: Michelle

Fint skrivet om Raijsa! :) kramis

2011-08-06 @ 21:45:33
URL: http://michellehaag.blogg.se/
Postat av: Nattah

tack du michelle :)

2011-08-07 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0