Ajj^^

Hejsan idag har inte dagen varit så bra,jag har haft ont i munnen för jag har en tand lös.
Efter skolan följde jag med Jojjo hem men så skulle hon till stan så jag gick hem,nu har jag suttit här några tiimmar och kört moviestarplanet : )

¨¨l\/\¨¨¨¨ ¨¨ ¨¨¨¨¨ ¨¨ ¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨*l,l /***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨    
¨¨/.........***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨l.¤ ....)....***¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨
¨ /......,\.......***_________ ____ ¨¨¨¨
¨(o..,´¨¨\....... ...........................\¨¨¨¨¨
¨¨`¨¨¨¨¨/...................................\**¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨l.....................................l***¨
¨¨¨¨¨¨¨¨\..................................../***¨
¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨l).../------------ ----\....../¨¨**¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l/../¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ \....(¨¨¨**
¨¨¨¨¨¨¨¨¨|..(¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ |.../¨¨¨¨*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l\..\¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ /../l¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨l.\.(¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ l..( .l¨¨¨¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0