Dagen med bästa wilma! :)

hejhej!
superbra dag med bästa wilma andersson! :)
fick skjuts hem efter skolan av pappa åkte hem, packade handbollskläder :)
sen sattte vi igång och baka kola, ao...ställde ut plåten.
jag och wilma gick in i mitt rum och pratade,pratade,pratade och pratade..:D
sen sa wilma : plåten. ch vi baah sprang ut och hämtade den och den var helt hård!! ;D
man kunde bryta av dom aslätt! hahahhaha, vi är bäst hörru!
sen drog vi till handbollen ochh sen träänade vi, sen var det fotografering till hemsidan ;)
och när den kommer upp där lägger jag ut den här!
sen när jag hade duschat gick jag ut och skulle hämta mina nya kläder, handbllskläder.
senn så sa dom att dom hade glömt att göra tryck på dom, alltså NH= nathalie haag
grymt sur blev jag -.-'
ses folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0