lite mer frågor om mig

frågor med om mobilen

Bakgrundsbild? en bild på mig

Ringsingnal ? vet inte vad den heter
Hur många sms ha du skickat sammanlagt? 500 nånting
Hur mycket batteri? 48%

Ringde du senast? iigår , pappa .
Vad står det på ditt 5:e mottagna sms? vet inte
Vem skickade 12:e smset? sally

Vad står det på ditt 10:e mottagna sms?  asså jag har experia ?  
Vad står det på ditt 19:e mottagna sms? asså jag har experia ?
Vem e på 20:e plats i telefonboken? jossan

Vad har du för kontaker på J? johanna , jonatan , jonas , jossan 
Har du några privat nummer just nu ? nej

Vilken klass började du i ?  5B
Vilken skola går/ska du börja på? störängen
Vad ska bli roligast med att börja skolan igen? kompisarna

Vad ska bli tråkigast med att börja skolan igen? att jobba !!
Vem har du saknat mest från klassen? tjejerna !

 Vilken lärare ska bli roligast att träffa igeen ? ingeeenn.
Vilka betyg vill du ha? A :)
Vilka betyg tror du att du kommer få? F-D ..XD
Vilket ämne är roligast? idrott..bild :)
Vilket ämne är tråkigast? NO, SO!
Vem på din skola är snyggast? ingen .
Får du någon ny i din klass i år? johan o janina
Tror du att du kommer förändras under detta året? kanske de,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0