Del 1


Kort förklaring :
Nadja Karlsson är en tjej som är 17 år och hennes bästis är Justin Bieber. Dom träffades på en konsert för 2 år sen och nu är dom bästisar, Nadja flyttade till USA och Justin och Nadja träffas nästan varje dag.


Justin ringde , - hej bästavän, hur mår du? - bra, själv då cooling? Sa Nadja. jo det är bra sa Justin! Har du lust att följa med mig och spela lite fotboll idag? Men vi måste smyga så ingen ser oss, för då kommer det massor med med fans och så. -men ja det är klart! När ska vi åka ? Sa Nadja. Jag hämtar dig vid två., sa Justin. Det blir bra , hejdå!


Justins perspektiv :
Yes! Det här kan få Nadja att börja gilla mig, hon vet ju inte att jag gillar henne! Åh vad jag längtar! Nu måste jag packa väskan och skynda mig till Nadja.


Justin knackade på dörren. Nadja öppnade. Hej, vad tidig du är, sa Nadja . Ja , jag orkade inte vänta, sa Justin. Haha sötis! Skrattade Nadja.


Fortsättning följer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0