Hej bloggen!

Tänkte skriva lite, sitter och lyssnar på musik med en hund i knät,haha. Idag har jag handlat skolsaker, kanske kommer en bild här nere, det är om jag orkar resa mig och ta kort, hähäh. Det var typ tre block, en kalender som var helsvart när jag köpte den och som jag fixa, klippte och klistra och den vart jättefin. Sen 8 helt vanliga blyertspennor, 4 överstykningspennor, och en mapp, fick även med mig ett torr schampo hem, är jätte nöjd med allt! Längtar till skolan nu, för nån/några dagar sen längtade jag inte alls! Nu längtar jag! Men imorgon ska jag på fixFM festival och augusti festen med Erica och Johanna , längtar redan! Ha det bra så bloggar jag imorgon, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0