Hej sötisar!

Är lite smått irriterad för skrev värsta långa inlägget och det bara försvann, åh vad trött jag blir! Men jaja, slutade tio i tre idag och det gjorde alla andra klasser i skolan med vilket gjorde att det var väldigt fullt vid skåpen och cyklarna. Saeideh och Sofia var sjuka idag , väldigt tråkigt! Men skoldagen var väldigt bra ändå! Men när jag kom hem åt jag och nu sitter jag här och kollar på tv och lyssnar på musik. Ska försöka starta datorn så jag kan lägga ut lite bilder , ska även försöka ladda in bilder från Öland till datorn, så kommer det förhoppningsvis upp på bloggen inom kort. Men förlåt för jag har varit dålig på att blogga några dagar nu, har inte haft tid och har inte haft lust, men ska försöka bli bättre! Hoppas eran dag har varit toppen! Ha det bäst'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0