Sjuk







Hej allihopa! 
Fick jätte ont i huvudet på sista passet idag.assådet gjorde så grymt ont, det träck över ögonen och sen såg jag helt suddigt, mina underbara vänner Emma,sajje och Lovisa följde med mig till Lotta (skolsköterskan) där jag fick en huvudvärkstablett.men jag gick i skolan tills vi slutade, så när vi hade slutat kom pappa och hämtade oss. När jag kom hem låg jag framför tvn och kollade på tv, hade så sjukt ont då, sen efter en stund somnade och när jag vaknade mådde jag ganska bra igen, jag har ont när jag ställer mig upp och ibland kan det dunka i huvudet men det var EXAKT såhär igår. Att jag mådde bättre sen osv. Men det är väll för tabletten börja värka. Vet inte om jag ska till skolan imorgon,får se hur det blir. Vill inte att det ska bli som idag. Men vet faktiskt inte. Bättre att jag vilar imorgon så jag kan komma till skolan och göra provet på torsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0