Svar på frågestund!

Va för smink? Oftast bara lite mascara och lite puder!
Favoritplagg? Svarta jeans och långärmad tröja (när det är kallt, annars linne/t-shirt
Kär i nån? Nej inte "kär"
Sötaste i din klass? Väldigt svårt... Alla är lika söta typ :)
kommer du byta till nattstad? Nej, jag vill inte lära mig hur man gör så jag håller mig till blogg :)
Om jag kan videoblogga? Jag vet inte riktigt hur man gör men jag ska försöka göra det nån gång!
Hur många unika besökare jag har varje dag? Vet inte riktigt! Brukar inte kolla men mellan 15-30!
Din största dröm? Träffa Justin.
Favoritfärg? Lila, rosa, svart
Bästafilm? Never say never, paranomal activity .
Om du fick vara en kändis för en dag? Skulle nog va selena Gomez, för hon är tillsammans med Justin och lagom känd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0