Min underbara klass!

Nu är det bara några dagar kvar med min älskade klass. Vi har gått ihop i typ 6 år. Vi har varit med om mycket tillsammans bråk, skratt, tårar, och mycket mer, vi har haft jobbiga perioder och riktigt roliga! Jag kommer sakna er alla något otroligt och jag tror att nästan alla kommer att läsa detta just nu, och jag vill att ni alla ska veta att ni är bäst! Tack för allt. Kommer sakna er massa! Vi har ganska inte varit den perfekta klassen, vi har bråkat jättemycket , vi har varit pratiga och allmänt jobbiga, haha. Men ni är bäst! Och jag tillbringar nästan alla dagar med er och det är jag glad över att det är just ni, ni alla är underbara personer som jag verkligen inte vill tappa kontakten med, jag kommer sakna er massa och jag hoppas att ni kommer sakna mig lika mycket, jag älskar er underbara klass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0