Morsdag

Idag är det morsdag! Själv sov jag till ungefär halv 11, medans min syster sov till kvart i 1. Mamma drog till sin mamma och pappa drog till sin så då kände jag att det var världens toppen läge att gå och köpa nått till henne i affären. Men precis när jag skulle gå ut smsade min andra syster att hon skylla gå och handla så vi mötte varandra utanför affären och sedan handlade tillsammans. Det fick bli en blomma, en chokladkaka och en annan sorts chockad som jag inte kan stava till, haha. Men sen när vi kom hem städade vi lite i huset sedan gjorde jag och min andra syster cupcakes som ni såg i videon jag la ut tidigare idag. Cupcakesen blev väldigt lyckade och så. Sen efter det har jag inte alls gjort mycket. Bara chillat hemma.förresten! Jag har laddat hem iTunes på datorn och sedan laddat in mina skivor i datorn, har försökt att ladda in låtarna i mobilen men det har inte gått. Så om det är någon som vet hur man laddar in musiken i iphonen kan ni skriva hur man gör i kommentarerna! Men det var allt för mig, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0