Skriver bara mina åsikter!

Hej, nu ska jag berätta om en sak som jag tycker är så sjukt jobbigt! Det är då när någon köper samma kläder som en. Okej, det är inget fel med att få lite inspiration av någon annan men seriöst, för det behöver man inte köpa 3 tröjor som är exakt likadana någon annans, och det finns ju inte bara 5 olika tröjor att välja mellan heller. Man kan tycka att någons tröja är fin och man vill köpa likadan, sure, man kan inte bestämma vad någon annan ska ha på sig men enligt mig tycker jag det är skit tråkigt , rent utsagt att ha exakt likadan tröja som någon annan( nu tog jag tröja som exempel, kan va precis vad som helst) för jag känner att jag vill va mig själv, ha min egen stil osv. Jag förbjuder inte någon att köpa likadana kläder, varsågod! Gör det! Men jag är iallafall mig själv och jag försöker inte va någon annan. Hoppas dom som gör så fick sig en liten tankeställare. Fortsätt med att köpa det du vill men tänk efter om det verkligen är kul att ha exakt likadana kläder som någon annan! Jag blir jätteledsen, jag vill helst ha kläder som bara jag har men det går ju inte! Men det var min åsikt så inga hatkommentarer tack'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0