Dagen

Va hos tandläkarn idag på morgonen för att göra avtryck i nån sorts lera. Ska nämligen få skena när jag sover eftersom jag gnisslar tänder! Men sen var jag i skolan. På läxläsningen och efter det var jag med mina två favoriter, Lisa o Emma , mina allra bästa vänner! Vi tänkte baka men hann inte.emma åkte med bussen klockan halv sex, kag åkte hem, åt, lyssna på musik och va social med världen. Sedan tränade jag och Patricia och det ska vi verkligen göra fler gånger för det var kul och jobbigt! Men sen duschade jag och märkte Att det blev väldigt sent, så nu ligger jag här 20 i 12 , omg , måste sova! Men börjar halv 9 imorgon så det är väldigt skönt! Godnatt bloggen! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0