halloj!

idag har jag varit med sofia och bella sen var vi med några andra också, en liten stund typ. men ska snart hoppa in i duchen, förlåt för det intekom upp några bilder på håret men ska försöka fixa det efter det här inlägget, men imorgon är det FREDAG! sjuuukt skönt o jag längtar redan! har spanska och engelska glosor till imorgon men tränade på dom nyss, som vanligt glömde jag båda gloserna i skåpet igår , hehe. tur att jag har vänner som är mer ordentliga. men hoppas ni haft en toppen dag! det har jag haft, var ju jättevarmt förut så satte på mig shorts, men ha en fortsatt bra dag, lägger nog ut bilder på håret sen, kramiiisar!
jag och johanna på öland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0