Idag

Hejsan! Dagen idag har varit sjukt bra. Som typ alla andra dagar ni på sistone! Jag bara ääääääälskar min klass! Vi kan fan inte ha roligare på lektionerna, och om nån i klassen läser så vill jag att ni ska veta att ni äger! Längtar verkligen till imorgon! Kanske inte världens roligaste lektioner , och vi slutar en timme senare alla andra, så kommer det ändå va roligt  för jag kommer få träffa min underbara klass. Sen har vi dessutom håltimma, då ska vi till netto, åh jag är så glad för jag har alla i min klass! Längtar som bara den. Så ska sova så jag vaknar till en ny dag, men dig var jag med Sofia. Hann komma hem, äta, sen tänkte jag göra en video men då fråga Sofia om vi kunde va så videon kommer nån annan dag! Tänker inte avslöja vad för video men den är förfrågad iallafall. Hoppas ni haft en superbra dag. Bjuder på lite bilder ifrån dagen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0