Skolan

Hejsan, har inte bloggat på ett tag men vill inte känna mig tvingad så jag bloggar när jag känner för det. Men iaf, skolan har varit superkul! Det har slutat en tjej och börjat en ny kille i våran klass och det är ju synd att hon har slutat men på samma gång kul att det har börjat en ny, men iaf vi har bara chillat dom här 3 första dagarna i skolan, och inte gjort nått speciellt alls, det har varit kul faktiskt! Idag var jag med Lisa också typ hela dagen, haha men vi hade superkul även fast det spöregna och min underbara pappa var snäll och hämtade oss från skolan. Nu ska jag sova, godnatt alla! ❤️
Jag Lisa och Saeideh, mina älsklingar jag älskar er otroligt mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0