dagen

hejsan alla, idag är det ju tisdag igen och jag ber om ursäkt för att jag bloggar så sent på kvällarna men jag har fullt upp, först skola sen andra saker.
men idag var vi ju på cng och jag har gjort en video på hela dan som förhoppningsvis kommer upp idag eller imorgon. när jag kom hem från skolan satte jag mig och kollade på gårdagens avsnitt av ph, åh älskar det. så synd att det bara är 2 avsnitt kvar. vilka hejar ni på? jag hejar på Aina och samir! men efter det kollade jag på youtube videos och gjorde lite annat. sen kom mammas kompisar oså. jag gjorde matten och tränade på lite ackord. men jag är sjukt stressad för jag ska fixa kläder till imorgon osv, så vi hörs!puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0