min tisdag

hejsaaan! idag är det ju tisdag, jag verkligen ääälskar tisdagar, som ni kanske redan vet! hehe!
men blir nästan ledsen när jag tänker på att det bara är en gång kvar på cng :(
jag älskar cng och det är jättetråkigt att det är sista gången nästa vecka :(
men där emot är jag sjukt glad över att det är vår! så himla skönt!
cyklade till skolan igår! sjukt härligt! sedan har jag varit ute och klickat lite bilder!
tror det kommer upp på bloggen idag men måste verkligen jobba lite i matteboken för det ska vara klart imorgon!
så ska sätta mig o räkna lite snart!
har även tagit kort på min outfit idag!här kommer lite bilder på det! kramisar!
tröja: Hollister
byxor: ginatricot
halsband : cubus
nagellack: vet faktiskt inte, haha
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0