Frågor om 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Var på konsert, började i en ny klass, med nya klasskompisar

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften

3. Fick någon du känner barn?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nepp, vilket är bra

5. Vilka länder/städer besökte du?
Turkiet,Jönköping, Örebro,Öland,Kalmar (de var dom största)

6. Är det något du saknade 2013 som du vill ha 2014?
Inte vad jag vet

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
24/4 justins konsert

Sedan när jag var i Turkiet,kommer ej ihåg datum

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Justins konsert och resan till Turkiet 

9. Vilket var ditt största misstag?
Vet ej

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Biljetten till justins konsert(fast mamma o pappa betalade)

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och smink

12. Vad gjorde dig riktigt glad?

  Att Julia frågade om jag ville köpa biljett

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har haft feber och så, men inte nått värre

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2013?
Justin(för jag var på hans konsert) och "wake me up" med Avicii 

15. Mådde du bättre eller sämre under 2013 än vad du gjort tidigare år?
Vet faktiskt inte, har varit stunder under 2013 där jag mått skit dåligt men jag har haft fantastiska stunder också , så vet ej.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
 Vänner, dom betyder ju massor

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Nej, det tror jag inte

18. Hur var din julafton?
Tyckte att det var väldigt långtråkigt om jag ska vara ärlig, Asså julklapparna och så var ju bra, men vi gjorde inte så mycket direkt, skulle vilja göra mer.

19. Blev du kär?
Nja, typ

20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Solsidan , PH och "montazamis med vänner" (stav)

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nja, säger verkligen inga namn men ja.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

 Har inte läst många böcker alls.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
?

24. Önskade du dig något som du fick?
 Mycket domjag fick i julklapp

25. Önskade du dig något som du inte fick?
Nae, tror jag inte

26. Vilken var årets bästa film?

 Helt klart justins nya film som jag såg på bio

27. Vad gjorde du på din födelsedag? Kommer inte ihåg, haha 

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Mina nya klasskompisar

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Vet inte, enkel 

30. Vad fick dig att må bra?
Min familj 

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
JUSTIN BIEBER

32. Vem saknade du?
Tella och farfar.

33. Vilken var din bästa månad?
Sommarn

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Skolan, antar jag

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
 Tror och hoppas att nästa år ska vara roligare och att det ska vara en månad fylld med skratt och lycka . Hoppas, hoppas, hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0