linköping

bild från förra vintern
hejsan allihopa! idag var jag i Linköping med min syster, vi va på ikea och sedan shoppade vi lite på ikano huset.
det var superkul, vi åt på någon resturang som fanns i ikano huset och det var suuper gott. jag åt kycklingspett med klyftpotatis och michelle åt tacotallrik. dock blev jag väldigt yr efter och kände mig helt borta men jag tror verkligen inte att det var för maten. men mådde bättre sen, har bara lite huvudvärk men jag överlever,haha. har tagit kort på allt jag köpt så det kommer upp på bloggen snart. väljer att göra ett separat inlägg på det. ska snart fixa idrottskläder och vanliga kläder till imorgon för då kommer två tjejer från en annan skola och ska lära oss en dans, ska bli jättekul! kommer upp flera inlägg ikväll men hejdå sålänge ღ

Kommentarer
Postat av: Michelle

Tack för idag 😘

2014-01-19 @ 19:34:58
URL: http://michellehaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0