pocky

hejsan, vart tipsad om ''pocky''. har sett folk på youtube och videofyme som har provat det och ville prova det, men visste inte att det fanns sånna i Finspång. men så vart jag tipsad. så jag åkte med pappa när han hämtade michelle(min syster) så stannade vi på affären och köpte dom. jag köpte ett paket i mjölk och ett i jordgubb. pocky är typ pinnar som är kex. och de är doppade i olika saker, som mjölk,choklad, jordgubb,banan osv. det är alltså choklad på alla men i olika smaker. det fanns inte choklad i den butiken jag köpte dom i men det finns på andra ställen. dom kostade 10kr styck och jorgubbs paketet var större och det var många fler i,vilket var lite konstigt eftersom dom kostade lika mycket. men min favorit var nog jorgubben för den smakade mer och jag älskar ju jordgubbssmak,haha. så det var ju tur att den var större. dessutom var det en sjukt söt färg på den,men här kommer lite bilder.
favorit ★
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0