tisdag ♡

 
 
hejsan, hejsan.
tycker jag har varit väldigt duktig på att blogga dom senaste tre dagarna.
dock har jag inte skrivit så mycket om min dag, men har lagt ut en hel del bilder, vilket jag tror ni gillar.
har dock inte gjort så mycket videos, går inte att ladda upp videor på min dator, vet inte varför men så är det.
så ska försöka ta systers dator när hon inte använder den. men jag kommer lägga ner mer tid på bloggen än på youtube. men idag är det tisdag,det har varit en väldigt roligt tisdag. har skrattat as mycket och haft det allmänt roligt.men är så sjukt taggad till nästa tisdag för då ska min klass, tillsammans med en annan klass till cng, så sjukt taggad. men jag gick hem med saeideh,lisa,sofia och emelie och när jag kom hem kollade jag på gårdagens avsnitt av paradise hotel. ikväll är det ett till avsnitt men jag har tyvärr inte 3an i mitt rum. men hoppas ni haft en toppendag! kramis
gammal bild på mina finisar♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0