Utflykt





Hellu, idag har jag, mamma och pappa varit runt i nästan hela Östergötland,haha! Först var vi och åt på mcDonalds i Motala, sen åkte vi till nått ställe och kollade på möbler, sen åkte vi till nått ställe där dom gör cider osv. Sen åkte vi till Cloetta och Hemköp. Sedan åkte vi och doppade oss i någon sjö vilket var as skönt eftersom det har varit jättevarmt idag! Sååå skönt! Äntligen lite sommar väder! Efter vi hade kommit hem från utflykten så åkte vi till farmor och åt! Supergott! Iaf, Dagen har varit jätterolig, jag gjorde faktiskt en video som kanske kommer upp här ikväll! Men på Hemköp fick jag en snapple och en Cola av mamma och pappa och jag provade den nyss för jag hade aldrig testat snapple, det är en dricka för er som inte vet det. Hihi. Men jag testade den nyss som sagt, och den var as god! Påminner mig om nått jag druckit innan men vet inte vad,haha! Men snart ska jag sova och imorgon ska vi nog åka och bada om det blir fint väder! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0